Με τον Ιορδάνη Σερδερίδη να τερματίζει στην 13η θέση γενικής, ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Ακρόπολις.

Με τον Ιορδάνη Σερδερίδη να τερματίζει στην 13η θέση γενικής, ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Ακρόπολις. Ο περσινός πρωταθλητής του WRC Trophy είναι κοντά στον αρχικό στόχο της 10άδας που είχε θέσει και γνωρίζει από τις προηγούμενες συμμετοχές του σε Ακρόπολις το ότι για να επιτύχεις το σκοπό σου πρέπει πρώτα να τερματίσεις. Το έργο του Καβαλιώτη οδηγού ήταν εξαρχής δύσκολο, καθώς ήταν αναγκασμένος να «καθαρίζει» το δρόμο για τους επόμενους οδηγούς εξαιτίας της κακής θέσης εκκίνησης. 

«Γνωρίζαμε ήδη από την Πέμπτη ότι η σειρά εκκίνησης μας δεν ήταν η ιδανική και πως θα χάναμε αρκετό χρόνο στη μεγάλη ειδική της Θήβας. Παρόλα αυτά δεν πτοηθήκαμε γνωρίζοντας ότι ο αγώνας είναι μακρύς και πως, εκτός από απόλυτη ταχύτητα, απαιτείται και στρατηγική. Ο χρόνος μας δεν ήταν άσχημος στην υπερειδική του Ιππόδρομου στο Μαρκόπουλο, ενώ προσπαθήσαμε να κινηθούμε σβέλτα και στη Θήβα, αποφεύγοντας τα ρίσκα. Μείναμε ικανοποιημένοι από το ρυθμό μας, παρά το γεγονός ότι η ειδική ήταν εξαιρετικά γλιστερή. Το στήσιμο του αυτοκινήτου ήταν όπως ακριβώς θέλαμε, ενώ θεωρούμε πως και η επιλογή των ελαστικών που κάναμε ήταν καλή.», ήταν τα λόγια του Ιορδάνη Σερδερίδη.

Η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις είναι η μεγαλύτερη του αγώνα και συγχρόνως η πιο σκληρή, με  κλασικές «Ακροπολικές» ειδικές. Ο Ιορδάνης Σερδερίδης θα εκκινεί τις ειδικές από την 14η θέση και δεν θα έχει μειονέκτημα έναντι των υπολοίπων αυτή τη φορά. «Το δεύτερο σκέλος θα είναι εντελώς διαφορετικό από ότι αυτό της Παρασκευής. Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές με πολλές «αδέσποτες» πέτρες. Απαιτεί συγκρατημένο ρυθμό στα «κακά» κομμάτια και προσοχή στους κίνδυνους κλαταρίσματος. Παρόλα αυτά, το Δροσοχώρι είναι η αγαπημένη μου ειδική και ελπίζω να σημειώσω καλό χρόνο εκεί!» δήλωσε ο Σερδερίδης που είναι αισιόδοξος για τη συνέχεια.