Μετά από τις απανωτές ατυχίες στους τελευταίους αγώνες, ήρθε η στιγμή της χαράς του τερματισμού για τον Ίαν Παπανικολάου.

Μετά από τις απανωτές ατυχίες στους τελευταίους αγώνες, ήρθε η στιγμή της χαράς του τερματισμού για τον Ίαν Παπανικολάου. Με τον Δημήτρη Αντωναίο στο δεξί μπάκετ του Toyota Yaris, ο Παπανικολάου αγωνίστηκε στο 35ο Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου, που προσμετρούσε στο Κύπελλο Χώματος. Ο καιρός ήταν ιδανικός για την τέλεσή του αγώνα που διοργάνωσε με επιτυχία η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας.

Τα προβλήματα, ωστόσο, δεν έλειψαν και στην Κόρινθο για τον Παπανικολάου, καθώς από τα μέσα του πρώτου από τα τρία προγραμματισμένα σκέλη, το Toyota Yaris άρχισε να ρετάρει: «Αν και ξεκινήσαμε καλά, στα μισά του πρώτου περάσματος, ξύπνησαν οι “εφιάλτες” που μας κυνηγούν από την αρχή της χρονιάς. Το αυτοκίνητο άρχισε να ρετάρει, με αποτέλεσμα να ζορίζεται αρκετά, ιδιαίτερα στο ανηφορικό τελευταίο κομμάτι της ειδικής», ήταν τα λόγια του οδηγού, ο οποίος συνέχισε: «Πήγαμε στο σέρβις, προσπαθώντας να βρούμε την αιτία, ώστε να κάνουμε το δεύτερο σκέλος χωρίς προβλήματα. Απ’ ότι φαίνεται, καταφέραμε μετά από μια ολόκληρη χρονιά να βρούμε τη καρδιά του προβλήματος. Αφού αλλάξαμε τον προβληματικό πολλαπλασιαστή, το αυτοκίνητο συνέχισε να ρετάρει καθώς κι αυτός που είχαμε μαζί μας δεν ήταν καλός. Έτσι, κάναμε το δεύτερο πέρασμα με τρείς κυλίνδρους απλά για να συνεχίσουμε τον αγώνα. Ευτυχώς ο τελικός νικητής της Α5, Θοδωρής Τσάκαλος, μας έδωσε έναν καλό πολλαπλασιαστή και έτσι κάναμε ένα απροβλημάτιστο τρίτο πέρασμα. Μας δόθηκε η ευκαιρία να ευχαριστηθούμε το αυτοκίνητο και να κάνουμε έναν αρκετά καλό χρόνο, οδηγώντας συντηρητικά, προκειμένου  να τερματίσουμε σίγουρα τον αγώνα. Ευχαριστώ πολύ τον Τσάκαλο για την πολύτιμη βοήθειά του!». 

Ο χρόνος του 26χρονου οδηγού στο τρίτο πέρασμα από την ειδική της Κλένιας, δεν ήταν άσχημος, αν λάβει κανείς υπόψην του τα ελάχιστα χιλιόμετρα που έχει κάνει πίσω από το τιμόνι του Toyota Yaris, αφήνοντας υποσχέσεις για το μέλλον: «Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το χρόνο μου στο τρίτο πέρασμα. Αν και οδήγησα “κομμένος” για να τερματίσω, είχα την ευκαιρία να δω τις πραγματικές δυνατότητες του αυτοκινήτου εν ώρα αγώνα πλέον και όχι σε κάποιο τεστ. Κατέβασα το χρόνο μου σε σχέση με πέρυσι και πλησίασα αρκετά τους πρωτοπόρους, οπότε είμαι ευχαριστημένος», τόνισε ο Παπανικολάου, ο οποίος για δεύτερη φορά φέτος είχε τον νεαρό Δημήτρη Αντωναίο στο δεξί μπάκετ: «Ο Δημήτρης ήταν άψογος καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα και είχε μπει στο κλίμα εξαρχής. Ο τρόπος που διαβάζει τις σημειώσεις με βοηθάει πολύ και σίγουρα ο πολύ καλός χρόνος στο τρίτο πέρασμα οφείλεται και στο συνοδηγό!»

Με ανεβασμένη, πλέον την ψυχολογία και με σημάδια αισιοδοξίας, ο Ίαν Παπανικολάου ετοιμάζεται για τον τελευταίο αγώνα του Κυπέλλου Χώματος, το 1ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ που θα διεξαχθεί στις 21 και 22 Νοεμβρίου στο Λουτράκι: «Με διαφορετική ψυχολογία, σκοπεύουμε να συμμετάσχουμε και στον τελευταίο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς. Αν και δεν υπάρχει βαθμολογικό ενδιαφέρον θεωρούμε, σαν ομάδα, πως είναι σημαντικό να μαζέψουμε χιλιόμετρα. Πιστεύω πως θα μαζευτούν κι εκεί αξιόλογες συμμετοχές όπως και στη Κόρινθο και φυσικά θα χαρώ πολύ αν τρέξει και ο πρωταθλητής της F2, Αντώνης Αγγελόπουλος, ο οποίος με έχει στηρίξει πάρα πολύ, βοηθώντας με να μάθω το αυτοκίνητο.», υπογράμμισε ο οδηγός.