Η Red Bull δεν… αστειεύεται για το ενδεχόμενο να αποσύρει και τις δύο ομάδες της (σ.σ. η άλλη είναι η «αδελφή» Toro Rosso) από τη Φόρμουλα Ένα, εάν δεν μπορεί να βρει μια ανταγωνιστική μονάδα ισχύος για το 2016, όπως δήλωσε σήμερα ο Χέλμουτ Μάρκο.
Ο σύμβουλος μηχανοκίνητου αθλητισμού της Red Bull τόνισε στην επίσημη ιστοσελίδα της Φόρμουλα Ένα ότι αυτή η προοπτική δεν μπορεί να αποκλειστεί. «Υπάρχει μια προοπτική να σταματήσουμε από τη Φόρμουλα Ένα.
Αυτό είναι ένα σενάριο. Εάν δεν έχουμε μια μονάδα ισχύος, η οποία να μας επιτρέπει να αγωνιζόμαστε για τις πρώτες θέσεις, προτιμούμε να σταματήσουμε» επισήμανε χαρακτηριστικά ο Αυστριακός και συνέχισε:
«Εάν δεν έχουμε μια ανταγωνιστική μονάδα ισχύος, δεν υπάρχει μέλλον στη Φόρμουλα Ένα για τη Red Bull Racing. Η αυλαία μπορεί να πέσει μετά το Άμπου Ντάμπι (σ.σ. εκεί θα διεξαχθεί το τελευταίο γκραν πρι της τρέχουσας σεζόν στις 29 Νοεμβρίου). Αυτή είναι η γνώμη του κ. Μάτεσιτς (σ.σ. ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης της Red Bull). Αυτός ξέρει ότι κοστίζει το ίδιο ποσό χρημάτων για να αγωνιζόμαστε στις πρώτες θέσεις ή, όπως κάνουμε τώρα, στις “premium μεσαίες θέσεις” και δεν είναι πρόθυμος να το κάνει αυτό γι’ ακόμη μια σεζόν».
Ο Μάτεσιτς έχει ήδη δηλώσει ότι η συνεργασία με τη Ρενό, η οποία παρείχε στη Red Bull τους κινητήρες, με τους οποίους η ομάδα πανηγύρισε τέσσερα διαδοχικά πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών (2010-13) δεν θα συνεχιστεί την επόμενη χρονιά, παρότι οι δύο πλευρές δεσμεύονται με συμβόλαιο έως το τέλος του 2016. «Η Ρενό δεν μπορούσε να μας παρέχει μια μονάδα ισχύος, η οποία θα μας έδινε την δυνατότητα να αγωνιζόμαστε για τις πρώτες θέσεις. Είναι τόσο απλό» υπογράμμισε ο Μάρκο.
Οι άνθρωποι της Red Bull δεν κατάφεραν να πείσουν την πρωταθλήτρια Μερτσέντες να τους παρέχει κινητήρες, ενώ η Χόντα, η οποία επέστρεψε φέτος στη Φόρμουλα Ένα με τη ΜακΛάρεν, έχει τη λιγότερο ανταγωνιστική μονάδα ισχύος όλων. Ενώ υπάρχει η φημολογία ότι η Audi, ιδιοκτήτρια της οποίας είναι η Volkswagen, θα μπορούσε τελικά να αναλάβει την ομάδα της Red Bull, αφήνοντας την αυστριακή εταιρεία ως χορηγό, αυτή δεν είναι μια βραχυπρόθεσμη λύση. «Δεν νομίζω ότι αυτοί (σ.σ. Audi/Volkswagen) έχουν ένα έτοιμο σχέδιο μονάδας ισχύος στα συρτάρια τους. Ναι, οι φήμες υπάρχουν – και, φυσικά, θα ήταν σπουδαίο, εάν ένας άλλος κατασκευαστής κινητήρων έμπαινε στη Φόρμουλα Ένα.
Όμως, αυτή τη στιγμή όλα αυτά είναι ανάγνωση κρυστάλλινης σφαίρας» σχολίασε ο Μάρκο.
Έτσι, μένει η Φεράρι και ο Μάρκο δήλωσε ότι έχουν συζητήσει την κατάσταση, ωστόσο δεν έχει επιτευχθεί ακόμη κάποια συμφωνία και η Red Bull θέλει μια μονάδα ισχύος παρόμοια με αυτή που χρησιμοποιεί η «σκουντερία» παρά κάτι λιγότερο δυνατό. Η ιταλική ομάδα έχει πανηγυρίσει τρεις νίκες στην τρέχουσα σεζόν της Φόρμουλα Ένα, ενώ τις υπόλοιπες 10 έχουν πάρει τα μονοθέσια της Μερτσέντες.