Το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης πραγματοποίησε το Kia Sportage. Tο νέο, 4ης γενιάς Sportage προσφέρει μοντέρνο εσωτερικό με υψηλής ποιότητας υλικά, πρακτικότητα και άνεση, καθώς επίσης και μια σειρά τεχνολογιών για τη βελτίωση της συνδεσιμότητας και της ασφάλειας.
Το Sportage κατασκευάζεται στο εργοστάσιο παραγωγής της Kia στη Ζίλινα της Σλοβακίας και είναι το μπεστ σέλερ μοντέλο της μάρκας στην Ευρώπη, με περισσότερα από 97.000 οχήματα να πωλούνται σε όλη την Ευρώπη το 2014, αντιπροσωπεύοντας το 27,5% των πωλήσεων της Kia.
Η 4η γενιά Sportage διαθέτει μια νέα εξωτερική εμφάνιση, τη μάσκα «μύτη-τίγρη»,σήμα κατατεθέν της Kia, οι προβολείς είναι πλέον σε ψηλότερη θέση, ενώ η γρίλια διευρύνθηκε προσθέτοντας περισσότερο όγκο στο κάτω μισό του «προσώπου» του Sportage. Για πρώτη φορά, η σειρά «GT Line» είναι διαθέσιμη στο Sportage.
Το SUV της Kia προσφέρεται σε μια ευρεία επιλογή βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων. Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης αποτελείται από έναν κινητήρα 1.6-λίτρων GDI άμεσου ψεκασμού βενζίνης και από ένα νέο 1.6-λίτρων T-GDI βενζινοκινητήρα turbo άμεσου ψεκασμού, ο οποίος είναι διαθέσιμος για πρώτη φορά στο Sportage. Συνδυάζεται αποκλειστικά με τις εκδόσεις GT Line, προσφέροντας έναν συνδυασμό σπορ οδήγησης και οικονομίας καυσίμου.
Ο κινητήρας GDI (Gasoline Direct Injection), παράγει 132ps και 161Nm ροπής. Με πολλές βελτιώσεις καθώς και την υιοθέτηση του συστήματος ISG της Kia, ο κινητήρας αυτός προσφέρει χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και κατανάλωσης καυσίμου.
Ο νέος 1.6-λίτρων T-GDI κινητήρας «Gamma» βασίζεται στην ίδια μονάδα που τροφοδοτεί το cee’d GT και pro_cee’d GT προσφέροντας βελτιωμένη απόδοση. Διαθέσιμος αποκλειστικά για το Sportage GT Line, ο 1.6-λίτρων T-GDI κινητήρας εξασφαλίζει ταχύτερη απόκριση επιτάχυνσης, μεγαλύτερη απόδοση καυσίμου, 177ps και μέγιστη ροπή 265Nm συνεχώς διαθέσιμη από 1,500-4,500 σ.α.λ. Ο κινητήρας T-GDI διαθέτει ένα νέο single-scroll υπερσυμπιεστή με ηλεκτρονική wastegate (βαλβίδα εκτόνωσης υπερτροφοδότησης) για ταχύτερη απόκριση του κινητήρα και καλύτερη οικονομία κατά την επιτάχυνση.
Η νέο Sportage έχει σχεδιαστεί για να καλύψει τις πιο δύσκολες και απαιτητικές δοκιμές σύγκρουσης, χάρη σε ένα ακόμη πιο ισχυρό αμάξωμα λόγω της εκτεταμένης χρήσης υπερ-υψηλής αντοχής χάλυβα (UTHS) βελτιώνοντας τη στρεπτική ακαμψία κατά 39% από το προηγούμενο μοντέλο.
Το σύστημα μετάδοσης περιλαμβάνει και το νέο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της μάρκας (DCT).
Οι πωλήσεις θα αρχίσουν στην Ευρώπη το 1ο τρίμηνο του 2016, ενώ στην Ελλάδα αναμένεται την Άνοιξη του ίδιου χρόνου.
Συνολική αναβάθμιση του δημοφιλούς μοντέλου της cee’d πραγματοποίησε η Kia. Το αναβαθμισμένο cee’d είναι ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε για να καλύψει τις απαιτήσεις των ευρωπαίων αγοραστών και η ανανέωση αφορά στην εσωτερική και εξωτερική εμφάνιση, αλλά και στην προσθήκη του νέου τρικύλινδρου 1.0 λίτρων T-GDI κινητήρα της Kia.
Το αναβαθμισμένο cee’d θα είναι διαθέσιμο και στις εκδόσεις “GT Line” διαθέτοντας τη σπορ εμφάνιση και τη δυναμική των μοντέλων GT σε συνδυασμό με την ευελιξία του συμβατικού μοντέλου της οικογένειας cee’d. Tα φώτα ημέρας LED τύπου ice cube, οι δυναμικότεροι προφυλακτήρες, τα πλευρικά μασπιέ, οι τροχοί 17’’ και οι διπλές εξατμίσεις είναι τα βασικά εξωτερικά χαρακτηριστικά της “GT Line”. Η σειρά “GT Line” διατίθεται σε όλη την οικογένεια cee’d πεντάθυρο, τρίθυρο pro_cee’d & sportswagon.
Οι εκδόσεις GT Line εφοδιάζονται με τον ολοκαίνουργιο κινητήρα 1.0lt T-GDI, έναν μικρότερου κυβισμού (downsized) 3κύλινδρο κινητήρα που έχει κατασκευαστεί για να βελτιώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, ενώ προσφέρει ισχυρές επιδόσεις και άμεση αντίδραση στις εντολές του οδηγού. Αυτή είναι η πρώτη σειρά της Kia με μικρότερου κυβισμού (downsized) κινητήρες που πραγματοποιεί το ντεμπούτο της στην Ευρώπη.
Ο 1.0lt T-GDI κινητήρας παράγει 120ps και 172Nm ροπής, έχει σχεδιαστεί για να προ- σφέρει χαμηλότερες εκπομπές CO2 από τον κινητήρα 1.6lt GDI που διαθέτουν άλλα μοντέλα cee’d. Το cee’d GTLine 1.0lt επίσης διαθέτει στον βασικό εξοπλισμένο το σύστημα εξοικονόμησης καυσίμων της Kia Idle Stop & Go, βελτιώνοντας τις εκπομπές και την οικονομία καυσίμου, ενώ το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο και με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων.
Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της Kia, αναπτύχθηκε στο κέντρο Εξέλιξης της εταιρίας στη Namyang στην Κορέα.
Το cee’d θα συνεχίσει να διατίθεται και με τον δημοφιλή πετρελαιοκινητήρα 1.4-λίτρων CRDi, ο οποίος έχει αναβαθμιστεί και προσφέρει περισσότερη ροπή (24,5Nm), αποτελώντας τον πιο ισχυρό σε ροπή κινητήρα της κατηγορίας.
Το ντεμπούτο του στο cee’d GT Line κάνει το νέο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) της Kia. Διατίθεται με τον κινητήρα diesel CRDi 1.6lt με 136ps, ο οποίος σε αυτό τον συνδυασμό αποδίδει ροπή 300Nm.
Όπως ο νέος κινητήρας 1.0lt T-GDΙ εξελίχθηκε εσωτερικά έτσι και το νέο 7τάχυτο κιβώτιο DCT της Kia έχει επίσης εξελιχθεί εσωτερικά. Έχει σχεδιαστεί με σκοπό τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τη σπορ αίσθηση οδήγησης στη χειροκίνητη λειτουργία, καθώς και την άνεση και την ομαλότητα στην αυτόματη λειτουργία.
Οι οδηγοί του GT Line θα επωφεληθούν από πιο γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων από ένα παραδοσιακό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και από το χαμηλότερο κόστος λειτουργίας. Το νέο DCT θα προσφέρει χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου σε σχέση με το απερχόμενο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Το ανανεωμένο cee’d αναμένεται στην Ελλάδα τέλος του χρόνου.
Η 4η γενιά Optima, που θα αρχίσει να πωλείται σε όλη την Ευρώπη στο 4ο τρίμηνο του 2015, ξεχωρίζει για το μοντέρνο εξωτερικό της και την πλούσια εσωτερική διακόσμηση. Προσφέρει περισσότερο χώρο για όλους τους επιβαίνοντες, μια σειρά από νέες τεχνολογίες και μια ευρεία επιλογή από αποδοτικούς κινητήρες. Το νέο μοντέλο προσφέρει βελτιωμένη οδική συμπεριφορά συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο και διατηρεί τη σπορ εικόνα του, που το κατέστησε ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της Kia σε όλο τον κόσμο.
Ο αναβαθμισμένος πετρελαιοκινητήρα CRDi 1.7-λίτρων αναμένεται να αντιπροσωπεύσει το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων στην Ευρώπη. Μεταφέρθηκε από το υπάρχον μοντέλο, λαμβάνοντας όμως μια σειρά από τροποποιήσεις για την εφαρμογή του στο νέο Optima, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη απόδοση ισχύος και ροπής, και μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Διαθέτει 141ps (από 136ps) και 340 Nm ροπής (αυξήθηκε από 325 Nm) και προσφέρει βελτιωμένη απόκριση και χαμηλή ροπή. Επίσης διαθέτει χαμηλότερες εκπομπές CO2, μειωμένες κατά 14% στα 110 g / km (με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και την τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου της Kia Idle Stop / Go).
Το νέο Optima θα αρχίσει να πωλείται σε όλη την Ευρώπη στο 4ο τρίμηνο του 2015 και πιθανότατα στην Ελλάδα από τις αρχές του 2016.