Ο Νίκος Καραούζος υπογράμμισε πως θα βρεθεί τις προσεχείς ημέρες λύση στο θέμα που έχει προκύψει με τα τηλεοπτικά της ΑΕΚ.

Ο Νίκος Καραούζος υπογράμμισε πως θα βρεθεί τις προσεχείς ημέρες λύση στο θέμα που έχει προκύψει με τα τηλεοπτικά της ΑΕΚ. Ο εμπορικός διευθυντής της Ένωσης τόνισε πως οι «κιτρινόμαυροι» θα βρουν λύση για το συγκεκριμένο θέμα με τη Super League. ο Καραούζας μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό «ΣΠΟΡ FM». Αναλυτικά δήλωσε:

Για το αν έχει εκμεταλλευτεί η Σούπερ Λίγκα τη δυναμική της ΑΕΚ στο εμπορικό κομμάτι: «Δεν θέλω να μπω σε αυτήν τη διαδικασία. Φάνηκε και με τα εισιτήρια η δυναμική της ΑΕΚ. Εμείς έχουμε ένα θέμα με τα τηλεοπτικά και πιστεύουμε ότι είναι καθαρά διαδικαστικό θέμα το να λυθεί από τη συμμετοχή στη Λίγκα και στην κεντρική διαχείριση. Η μεγαλύτερη πρόσκληση για εμάς είναι να είμαστε ελκυστικοί στους επενδυτές».

Για τις βασικές πηγές εσόδων των συλλόγων: «Αν μιλήσουμε για τις βασικές πηγές είναι τέσσερις. Χορηγίες, τηλεοπτικά, τα εισιτήρια διάρκειας, και τα προϊόντα licensing. Οι τέσσερις άξονες φέρνουν τα βασικά έσοδα συν τα πριμ της UEFA. Η διαφημιστική αγορά έχει δεχθεί πλήγμα και λόγω της κρίσης. Προφανώς και υπάρχει μείωση. Είναι στο χέρι της κάθε ομάδας το πώς θα κινηθεί. Πρέπει να διαμορφώσεις τις αγορές σου για να είσαι ελκυστικός στον κάθε υποψήφιο επενδυτή. Η ΑΕΚ έδειξε τη δυναμική της, φάνηκε ότι είναι δυνατό brand name. Φροντίσαμε να έχουμε μακροχρόνιες συνεργασίες και όχι ευκαιριακές. Το μακροχρόνιο έχει τη λογική ότι μπορεί να φέρει σε βάθος χρόνου κάποια κέρδη στον επενδυτή. Είναι και στο χέρι της ομάδας να φέρνει οφέλη στον σύλλογο. Ως αγορά έχουμε συγκεκριμένα όρια. Η κατάσταση διαφοροποιείται και με την συμμετοχή σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις».

Για το «όπλο» της ΑΕΚ και τον τρόπο που κινείται στο εμπορικό κομμάτι: «Τα πλεονεκτήματα της ΑΕΚ είναι ότι δεν δημιουργεί αντιπάθειες. Ένα μεγάλο μέρος του κόσμου δηλώνει ότι δεν την συμπαθεί. Έχει επίσης μεγάλη διασπορά κόσμου. Έχει στην Κρήτη, στην Κωνσταντινούπολη. Έχει παντού. Ακολουθούμε πολλά πράγματα, αλλά μόνο τα απαραίτητα βγαίνουν προς τα έξω. Οι άνθρωποι που ασχολούνται με αυτά τα γνωρίζουν και όχι ο πολύς ο κόσμος. Όταν έχεις ένα δικό σου γήπεδο είναι αλλιώς. Απασχολούνται σε κάθε γήπεδο πολλοί άνθρωποι για στήσουν πράγματα για τη διεξαγωγή του αγώνα. Είναι και σημαντικό το κόστος».

Για το αν είναι το ίδιο εύκολο και για τους πιο μικρούς συλλόγους: «Το προφανές είναι ότι απευθύνονται σε μια μικρή κοινωνία. Αν έχουν όμως και καλές Ακαδημίες θα είναι διαφορετικά, το πιο σημαντικό όμως είναι η οργάνωση. Αν δεν δουν οι χορηγοί ένα τιμ που ασχολείται δεν θα ανανεώσουν τη σχέση με τον σύλλογο».