Για ακόμη μία φορά η Nike δείχνει το δρόμο στην αθλητική διαφήμιση. Στο πλαίσιο της καμπάνιας της για το Jordan CP3.VI συγκέντρωσε στη Venice Beach, του Λος Άντζελες, δεκάδες ανθρώπους που μοιάζουν στον Κρις Πολ, αστέρα των LA Clippers.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Για ακόμη μία φορά η Nike δείχνει το δρόμο στην αθλητική διαφήμιση. Στο πλαίσιο της καμπάνιας της για το Jordan CP3.VI συγκέντρωσε στη Venice Beach, του Λος Άντζελες, δεκάδες ανθρώπους που μοιάζουν στον Κρις Πολ, αστέρα των LA Clippers. Εν συνεχεία τους τοποθέτησε ακίνητους κατ’ αυτόν τον τρόπο, ούτως ώστε να θυμίζουν καρέ μιας φωτογραφίας η οποία στο τέλος απεικονίζει τον Πολ να κάνει θρύψαλα μια μπασκέτα! Στόχος του διαφημιστικού είναι να δείξει πόσο “γρήγορος κι επικίνδυνος” είναι ο παίκτης των LA Clippers. Απαιτήθηκε ο συγχρονισμός κι η απόλυτη προσήλωση δεκάδων ανθρώπων, για να δημιουργηθεί αυτό το πρωτότυπο διαφημιστικό αλλά άξιζε τον κόπο…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ