Η επαναστατική, όπως αποδεικνύεται, εφαρμογή του μπλοκαρίσματος φαίνεται πως έχει προκαλέσει μπελάδες στους μεγαλοεκδότες.

Η επαναστατική, όπως αποδεικνύεται, εφαρμογή του μπλοκαρίσματος φαίνεται πως έχει προκαλέσει μπελάδες στους μεγαλοεκδότες. 

Συγκεκριμένα, η βιομηχανία της διαφήμισης, αναφέρει πως μέχρι τώρα η συγκεκριμένη εφαρμογή έχει ζημιωθεί περίπου 21,8 δισεκατομμύρια δολάρια μόνο για το έτος 2015. 

Μάλιστα, η ζημιά πρόκειται να μεγαλώσει σύμφωνα με τις μελέτες και η Adobe πρόκειται να ζητήσει αποζημίωση 41,4 δισεκατομμύρια δολάρια για διαφημίσεις που δεν εκδόθηκαν.