Οι κορυφαίοι Έλληνες ιστιοπλόοι του τριγώνου αλλά και της ανοικτής θάλασσας θα βρεθούν αυτή τη χρονιά στα σκάφη που θα πάρουν μέρος στο « 52ο Ράλλυ Αιγαίου», που διοργανώνει ο Πανελλήνιος Όμιλος Ιστιοπλοΐας Ανοικτής Θαλάσσης (18-19/7 και 25-26/7).

Οι κορυφαίοι Έλληνες ιστιοπλόοι του τριγώνου αλλά και της ανοικτής θάλασσας θα βρεθούν αυτή τη χρονιά στα σκάφη που θα πάρουν μέρος στο « 52ο Ράλλυ Αιγαίου», που διοργανώνει ο Πανελλήνιος Όμιλος Ιστιοπλοΐας Ανοικτής Θαλάσσης (18-19/7 και 25-26/7).

Η νέα γενιά των πρωταθλητών μας θα αγωνιστεί στην ιστορική διοργάνωση και θα στείλει το δικό της μήνυμα ελπίδας για το μέλλον του θεσμού. Ανάμεσα σε όλα τα πληρώματα θα υπάρχουν αθλητές που έχουν δοξάσει την Ελλάδα σε όλους τους θαλάσσιους στίβους, με αποτέλεσμα στη φετινή διοργάνωση να μη μπορούν να γίνουν προβλέψεις.

Οι Παναγιώτης Μάντης – Παύλος Καγιαλής θα βρεθούν στο πηδάλιο του “Black Jack” με νωπές τις αναμνήσεις από το πρόσφατο ασημένιο μετάλλιο που κατέκτησαν στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα «470». «..Το capital control δε θα μας επιτρέψει να πάμε σε νησιά αλλά αναμένεται να γίνει ένας εκπληκτικός αγώνας στον Σαρωνικό. Με τον τρόπο που θα διεξαχθεί θα συναντηθούν όλα τα σκάφη πάνω στον αγώνα και θα είναι συναρπαστικό. Πρώτη φορά θα γίνει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα. Θα πάρουν μέρος αρκετά νέα και γρήγορα σκάφη», δήλωσε ο Παναγιώτης Μάντης και ο Παύλος Καγιαλής συμπλήρωσε: «Με τις τράπεζες κλειστές, πολλά από τα πληρώματα θα ακύρωναν τη συμμετοχή τους. Ευτυχώς που οι άνθρωποι του ΠΟΙΑΘ σκέφτηκαν αυτή τη λύση, γιατί ένας ιστορικός αγώνας δεν πρέπει να ακυρώνεται ». 

Από τις αρχές του χρόνου, οι πρωταθλητές είχαν εντάξει το  52ο Ράλλυ Αιγαίου στο πρόγραμμά τους. 

«Αποτελεί έναν από τους στόχους της χρονιάς. Επειδή μαζί με τον Τάκη οργανώνουμε την ομάδα, μας βοηθάει και στον τρόπο επικοινωνίας με τον συναθλητή μου. Ένα μεγάλο σκάφος έχει περισσότερες απαιτήσεις, οπότε χτίζονται και καλύτερες σχέσεις εμπιστοσύνης », τόνισε ο Παύλος Καγιαλής.

Τους πρωταθλητές του μέλλοντος θα έχει το σκάφος “Melx 2 – P.L. Ferrari”. Οι ανερχόμενοι αθλητές των 470, Βασίλης Παπουτσόγλου και Γιάννης Ορφανός θα αποτελέσουν μέλη ενός πολλά υποσχόμενου πληρώματος. Η νέα γενιά θα βρει απέναντί της την εμπειρία. Ο Δημήτρης Δεληγιάννης ( 6ος στους Ολυμπιακούς του 1984 στα Soling ) και πολυνίκης στο « Ράλλυ Αιγαίου » θα προσπαθήσει να διατηρήσει τα κεκτημένα από το πηδάλιο του “Bullet – Encode”, μαζί με τον Σίμο Καμπουρίδη. Τέλος δε, να επιστρέψουν στην κορυφή θα προσπαθήσουν οι Περικλής Λιβάς και Νίκος Λάζος με το σκάφος “Optimum 3 – Aspida – Saxo Bank” , δύο αθλητές με αρκετές συμμετοχές και νίκες στο θεσμό. 

Ιστιοπλόοι με πολλές διακρίσεις σε διεθνείς αγώνες θα βρεθούν και σε άλλα σκάφη. Οι Αλίκη Κούρκουλου, Τάσος Μηλιώνης, Στέλιος Σωτηρίου, Θοδωρής Τσουλφάς και Γιώργος Δρούγκας είναι μερικοί από αυτούς. Φυσικά, το «παρών» θα δώσει και η παλιά γενιά του αθλήματος. Οι Στέλιος Μπόνας, Κωνσταντίνος Μανιουδάκης, Γιάννης Γιαπαλάκης και φυσικά ο πρόεδρος του ΠΟΙΑΘ Ιωάννης Μαραγκουδάκης, με χιλιάδες ναυτικά μίλια, αναμένεται να αποδειχθούν δυνατοί αντίπαλοι της νέας γενιάς που διεκδικεί τα σκήπτρα του αγώνα. 

Η Οργανωτική Επιτροπή του «Ράλλυ Αιγαίου», εξαιτίας των οικονομικών προβλημάτων, τροποποίησε το πρόγραμμα και θα πραγματοποιηθούν δύο διαδρομές ανοικτής θαλάσσης με εκκίνηση από το Φαληρικό Όρμο, τα Σαββατοκύριακα στις 18 και 19 και στις 25 και 26 Ιουλίου. Οι ιστιοδρομίες θα ξεκινήσουν από τον Φαληρικό Όρμο, η μία θα έχει σημείο στροφής τη βραχονησίδα Παραπόλα και τερματισμό τη Βουλιαγμένη (μήκος 122 ναυτικών μιλίων) και η άλλη σημείο στροφής τη βραχονησίδα Πιπέρι και τερματισμό το Σούνιο (μήκος 94 ναυτικών μιλίων).