Μια σχετικά smooth μεταφορά σε PC.Μεγάλη η χαρά των fans του Yakuza, καθώς ανέμεναν το δεύτερο...

Μια σχετικά smooth μεταφορά σε PC.

Μεγάλη η χαρά των fans του Yakuza, καθώς ανέμεναν το δεύτερο remake της σειράς, Yakuza Kiwami 2.

Για όσους δεν το γνωρίζουν, το παιχνίδι αποτελεί remake του Yakuza 2, όπως και το Yakuza Kiwami ήταν remake του αρχικού Yakuza. Και τα δύο κυκλοφόρησαν στην περίοδο 2016-2018, στην παραδοσιακή κονσόλα του, το Playstation, αλλά η μεγάλη έκπληξη ήρθε όταν το 2019 εμφανίστηκαν στο PC.

Για το Yakuza Kiwami έχουμε ήδη μιλήσει σε προηγούμενο review, οπότε τώρα ήρθε η ώρα να μιλήσουμε λίγο για το story του παιχνιδιού και αργότερα να ασχοληθούμε με το πόσο επιτυχημένη ήταν η μεταφορά σε PC.

To Yakuza Kiwami 2 λοιπόν, πραγματεύεται την ιστορία του πρώην yakuza και μέλος της Tojo Clan, Kazuma Kiryu, ο οποίος καλείται να επιστρέψει στην παλιά του ζωή, από τον Yukio Terada, τον οποίον δολοφονούν μέλη της Omi Alliance. Επιστρέφοντας στο Kamurocho, ο Kiryu πρέπει να βρει νέο chairman για την Tojo Clan και να φροντίσει ώστε να αποφευχθούν συγκρούσεις με ανθρώπους των Omi, κάτι που ο Ryuji Goda, ο θρυλικός “Dragon Of Kansai” δεν υποστηρίζει καθόλου.

Μάλιστα, ένα νέο “Majima Saga” αποκλειστικό σενάριο του Kiwami 2 εξηγεί πώς ο Majima αποφάσισε να φύγει από την Tojo Clan, μετά τον θάνατο του Futoshi Shimano. Παράλληλα επιστρέφει και ο Makoto Makimura, ένας πολύ σημαντικός χαρακτήρας στην ιστορία του Yakuza 0.

Δεν θα μιλήσουμε καθόλου για το story, καθώς δεν έχει αλλάξει πολύ και όσοι το αγάπησαν τότε θα το αγαπήσουν και τώρα. Αυτό που αξίζει την προσοχή μας είναι η Dragon Engine, στην οποία αναπτύχθηκε το remake του PC.

Τα χρώματα της πόλης είναι πιο καθαρά από ποτέ και πλέον μπορείς να δεις κάθε λεπτομέρεια της φανταστικής, κυριολεκτικά και μεταφορικά πόλης. Τα transitions είναι πιο smooth, τα loading times έχουν μειωθεί σημαντικά και όλη η εμπειρία του παρελθόντος, έχει μεταφερθεί, πιο καθαρή από ποτέ, χωρίς να χάνεται η ταυτότητα του παιχνιδιού.

Και κάπου εδώ υπάρχει η παγίδα. Το Steam, στο οποίο δοκιμάσαμε το παιχνίδι, προτείνει, όπως θα δείτε και παρακάτω, 1070 κάρτα γραφικών GeForce ή Radeon RX Vega 56 και οι δύο των 8 GB. Εμείς δοκιμάσαμε το παιχνίδι με Geforce 950 το παιχνίδι, 8GB RAM και επεξεργαστή Intel Core i7-6700 HQ, που είναι πολύ πιο πάνω από το minimum που ζητά το παιχνίδι. Επίσης, το παιχνίδι δοκιμάστηκε και σε σύστημα με κάρτα γραφικών GeForce 970, RΑΜ 16GB και Intel Core i7-3770

Έχοντας όλα τα settings στο Low και στα δύο συστήματα, αντιμετώπισα αρκετά προβλήματα με FPS Drops και “χαλασμένα” γραφικά, αρκετή καθυστέρηση στα loadings, θέματα που δεν αντιμέτωπισαν όσοι είχαν την δυνατότητα να παίξουν σε Ultra γραφικά. Τουλάχιστον η βελτίωση του κόσμου και η ζωντάνια του ήταν εμφανεί και με low settings αν και τα μαλλιά των πρωταγωνιστών πολλές φορές έλεγαν άλλη ιστορία.

Άλλο ένα πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε ήταν η χρήση mouse και πληκτρολογίου, την οποία δεν συστήνω ούτε στον χειρότερο εχθρό μου, ειδικά αν έχετε προβλήματα ευαίσθητου στομαχιού με τις γρήγορες και απότομες κινήσεις. Και ενώ το παιχνίδι προτείνει να παίζουμε με χειριστήριο, πολλές φορές το σύστημα δεν το αναγνώριζε, και σε σημαντικές στιγμές, όπου έπρεπε να κάνουμε dodge μια επίθεση ανάλογα με το κουμπί του χειριστηρίου, το σύστημα έβγαζε τα controls και τα commands του πληκτρολογίου.

Παράλληλα, και ενώ είναι θετικό το ότι μπορούσαμε να μοιράζουμε πόντους σε διάφορα skills και attributes, πολλές φορές το σύστημα αποφάσιζε να μην δεχθεί την κίνηση του χειριστηρίου, βγάζοντας επαναλαμβανόμενα μηνύματα στην οθόνη, τα οποία όσες φορές και αν πατούσες cancel, δεν εξαφανίζονταν. Να ναι καλά το mouse που μας ξελάσπωσε.

Γενικότερα, φαίνεται πως δεν έχει δοθεί πολλή προσοχή στο optimization του παιχνιδιού για τον Η/Υ και κρίνοντας από την παλαιότητά του και την απόφαση της SEGA να κάνει remake, θα έπρεπε να παρθεί περισσότερος χρόνος για την απόδοση του παιχνιδιού σε συστήματα μετρίων επιδόσεων.

To review βασίστηκε στην ψηφιακή έκδοση του παιχνιδιού για PC, η οποία μας παραχωρήθηκε από τη Sega.

Πηγή: IGN Greece