Ο Mad Mike επιστρέφει για να μας τρελάνει και πάλι, αυτή τη φορά με το Mazda MX-5 του. Πρόκειται για το NC το οποίο περιέλαβε η Pulse Performance Race Engineering και το περιποιήθηκε δεόντως.

Πλέον το MX-5 έχει κάτω από το καπό του τον τετραρότορο 26B με δύο τουρμπίνες Garrett GTX40 turbos της Garrett που χαρίζουν ιπποδύναμη 1000+ ίππων. Μάλιστα σύμφωνα με την εταιρεία που έχει επιμεληθεί τη βελτίωση και δεν είναι άλλη από την Pulse Performance Race Engineering, το μοτέρ με το συγκεκριμένο set up μπορεί να αποδώσει με ασφάλεια έως και 1500 ίππους.

Το Radbul όπως ονομάζεται το συγκεκριμένο MX-5 έχει κατασκευαστεί για να driftάρει. Εφοδιάζεται με 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ενώ η ανάρτηση είναι της KW.

Όσον αφορά την εμφάνιση του Radbul, τα αυτοκόλλητα έχουν καλύψει κάθε πτυχή του αυτοκινήτου. Η σκληρή οροφή και η φτερούγα πίσω ξεχωρίζουν και είναι από ανθρακονήματα, ενώ υπάρχει φυσικά και το roll cage για βελτιστοποίηση της ασφάλειας.

Πηγή: autotriti.gr