Επανέρχεται σε λειτουργία η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του δημότη, με αριθμό κλήσης 1595, όπως ανακοίνωσε ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, κατά την επίσκεψή του στα γραφεία του τμήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών.

Επανέρχεται σε λειτουργία η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του δημότη, με αριθμό κλήσης 1595, όπως ανακοίνωσε ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, κατά την επίσκεψή του στα γραφεία του τμήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών.

Η τηλεφωνική γραμμή τίθεται σε λειτουργία από τις 25 Φεβρουαρίου, από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδυ.

Ο κύριος Καμίνης κάλεσε όλους τους δημότες “να γίνουν συμμέτοχοι στην προσπάθεια για μία καλύτερη Αθήνα”, ενώ επανέλαβε, ότι “η άμεση αντιμετώπιση των μικρών ή μεγάλων προβλημάτων των Αθηναίων είναι προτεραιότητα για μας”.

Οπως δήλωσε ο γενικός γραμματέας του δήμου Αθηναίων Θεόδωρος Λιβάνιος, σε αυτή την τηλεφωνική γραμμή μπορεί να απευθύνεται οποιοσδήποτε δημότης ή κάτοικος της Αθήνας, επισημαίνοντας τα προβλήματα που παρατηρεί στην πόλη.

πηγή: www.news.gr