Το νέο Vitara πήρε την μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστέρων από τον Euro NCAP αποδίδοντας κορυφαία για την κατηγορία του στον τομέα της ασφάλειας.

Το δημοφιλές μοντέλο της Suzuki γίνεται έτσι το πρώτο compact SUV που πετυχαίνει τη μέγιστη βαθμολόγηση σε κάθε έναν από τους τέσσερις επιμέρους τομείς, της προστασίας επιβατών, ασφάλεια παιδιών, προστασία πεζών και συστημάτων υποβοήθησης ασφάλειας, πραγματοποιώντας τα πιο αυστηρά τεστ του προγράμματος 2015 του European New Car Assessment Programme (Euro NCAP).

Αναλυτικότερα:

• Προστασία επιβατών: 89% / (80%*)
• Προστασία παιδιών: 85% / (75%*)
• Προστασία πεζών: 76% / (65%*)
• Συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας: 75% / (70%*)
(*) το ελάχιστο ποσοστό που εξασφαλίζει βαθμολόγηση 5 αστέρων

Τα συστήματα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας του νέου Vitara είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να είναι προετοιμασμένα και να αντιδρούν ενεργά στην πιθανότητα μιας επικίνδυνης κατάστασης, εξασφαλίζοντας έτσι μέγιστο επίπεδο ασφάλειας.

Πιο συγκεκριμένα, ο εξοπλισμός παθητικής ασφάλειας περιλαμβάνει επτά αερόσακους, οι οποίοι προστατεύουν τους επιβαίνοντες σε περίπτωση πρόσθιας ή πλάγιας σύγκρουσης, καθώς και προεντατήρες και περιοριστές δύναμης στις ζώνες ασφάλειας.

Ενώ, ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί στον εξοπλισμό ενεργητικής ασφάλειας. Περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, προηγμένες τεχνολογίες όπως συστήματα ασφάλειας που προλαμβάνουν μια σύγκρουση. Το Vitara εξοπλίζεται με σύστημα Radar Brake Support.

Το Vitara έλαβε επίσης υψηλή βαθμολογία στην ασφάλεια για παιδιά και πεζούς καθώς η Suzuki έχει δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην ασφάλεια των παιδιών, σε συνδυασμό με τους πιο πρόσφατους κανονισμούς που ισχύουν στην Ευρώπη, όπως για παράδειγμα η ύπαρξη i-Size προκειμένου να παρέχεται στα παιδιά επιπλέον προστασία και ασφάλεια.

Όλες οι μέθοδοι πρόσδεσης για τις οποίες έχει σχεδιαστεί το Vitara μπορούν εύκολα να τοποθετηθούν και να εφαρμοστούν στο όχημα.

Η βαθμολόγηση με πέντε αστέρια περιορίζεται αποκλειστικά στα μοντέλα εκείνα που παρέχουν εξαιρετικά επίπεδα προστασίας σε περίπτωση πρόσκρουσης, για τους επιβαίνοντες και τους πεζούς. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το πρόγραμμα δοκιμών έγινε ακόμα πιο αυστηρό το 2015, η συγκεκριμένη αξιολόγηση είναι σημαντικότερη από κάθε άλλη φορά.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στο http://www.euroncap.com/en