Για πρώτη φορά στην ιστορία είναι έτοιμη να βάλει διαφήμιση στη φανέλα η Μπαρτσελόνα.

Η καταλανική ομάδα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο διαπραγματεύσεων με το ίδρυμα  «Qatar Foundation» του Κατάρ και αν ολοκληρωθεί η συμφωνία των δυο πλευρών, θα βάλει στα ταμεία της περίπου 180 εκατομμύρια ευρώ. Η συμφωνία θα έχει χρονική διάρκεια έξι χρόνια και οι Άραβες είναι αποφασισμένοι να εξαντλήσουν όλα τα περιθώρια που έχουν για την επίτευξη συμφωνίας, ακόμα και ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο την προσφορά τους.

Η πρωταθλήτρια Ισπανίας θέλει να καλύψει τη “μαύρη τρύπα” που έχει δημιουργηθεί στα οικονομικά της, λόγω κακοδιαχείρισης κατά την προεδρία Λαπόρτα όπως τονίζει η τωρινή διοίκηση, και σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο απώλειας του ρεκόρ που κατέχει από την ημέρα της ίδρυσής της. Η Μπαρτσελόνα δεν έχει βάλει ποτέ σπόνσορα στη φανέλα της και τα τελευταία χρόνια φέρει το λογότυπο της UNICEF, στην οποία μάλιστα καταβάλει κάθε χρόνο δυο εκατομμύρια ευρώ.

Την αποκάλυψη έκανε η καταλανική εφημερίδα «El Mundo Deportivo» και όπως ήταν φυσικό, αυτή η είδηση έχει φέρει αναταραχή στις τάξεις των φιλάθλων της ομάδας, καθώς δε θέλουν σε καμία περίπτωση να ενδώσει η διοίκηση στα εκατομμύρια του ιδρύματος του Κατάρ.