Μετά το συνέδριο της FIA στο Παρίσι αποφασίστηκαν οι παρακάτω αλλαγές στην Φορμουλα 1 και στο WRC.

Μετά το συνέδριο της FIA στο Παρίσι αποφασίστηκαν οι παρακάτω αλλαγές στην Φορμουλα 1 και στο WRC.

ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΕΝΑ

– Σε ορισμένους αγώνες θα διατίθενται πρόσθετα ελαστικά σε όλες τις ομάδες για σκοπούς αξιολόγησης. Δύο σετ από αυτά θα διατίθενται σε κάθε οδηγό κατά τη διάρκεια των πρώτων δύο μερών των δοκιμών, ενώ θα πρέπει να επιστραφούν στον προμηθευτή πριν από την έναρξη του τρίτου μέρους.

– Μία επιπλέον σειρά ελαστικών «Prime» (σκληρότερη σύνθεση) μπορεί να διατίθεται σε όλους τους οδηγούς.

– Το όριο ταχύτητας του αυτοκινήτου ασφαλείας (περίπου 40% μείωση στο χρόνο γύρου) θα πρέπει τώρα να εκτελεστεί σε δύο γύρους, αντί για έναν. Σκοπός είναι να διασφαλιστεί ότι τα αυτοκίνητα οδηγούνται με ασφαλή ταχύτητα, μέχρι να φθάσουν το αυτοκίνητο ασφαλείας.

– Κατά τη διάρκεια της παρουσίας του αυτοκινήτου ασφαλείας, το φως στην έξοδο των πιτ θα παραμείνει πράσινο, εάν δεν διακοπεί ο αγώνας.

– Αν βρίσκεται στην πίστα αυτοκίνητο ασφαλείας, κανένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να εισέλθει στα πιτ, αν δεν είναι για αλλαγή ελαστικών.

WRC

– Το αγωνιστικό πρόγραμμα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2012 θα οριστικοποιηθεί πριν από το τέλος του Μαρτίου, αφού υποβληθεί και πάλι στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού για ψηφοφορία. Οι ημερομηνίες του προγράμματος θα επιβεβαιωθούν, λαμβάνοντας υπόψη το καλαντάρι της Φόρμουλα Ένα, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί το ενδεχόμενο ταυτόχρονης διεξαγωγής.

– Το ελάχιστο βάρος των καθισμάτων θα αυξηθεί από την 1η Ιανουαρίου 2012 προκειμένου να αυξηθεί η ασφάλεια. Θα υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία στο υλικό κατασκευής του καθίσματος. Αυτό θα επιτρέψει στους ανταγωνιστές να χρησιμοποιήσουν καθίσματα με κέλυφος από ίνες άνθρακα με πιο λογικό κόστος.

– Από την 1η Ιανουαρίου 2013 το βάρος του πληρώματος θα αυξηθεί από τα 150 στα 160 κιλά, προκειμένου να αντικατοπτρίζει το μέσο βάρος.