ΜΑΡΚ ΓΟΥΕΜΠΕΡ
Ομάδα                       : Red Bull
Χώρα                        : Αυστραλία
Ημερομηνία γέννησης         : 27/08/1976
Τόπος γέννησης              : Κουϊνμπέιαν, Νέα Νότια Ουαλία
Συμμετοχές σε γκραν πρι     : 159
Παγκόσμια πρωταθλήματα      : –
Υψηλότερη θέση τερματισμού  : 1η (6 φορές)
Υψηλότερη θέση στην εκκίνηση: 1η (6 φορές)
Φορές στο βάθρο             : 20
Βαθμοί                      : 411,5
Καριέρα                     : Μινάρντι (2002), Τζάγκουαρ (2003-2004), Γουίλιαμς (2005-2006), Red Bull (2007-2010)
Διαδικτυακή διεύθυνση       : www.markwebber.com

Ιστορία του στα μηχανοκίνητα

1996: Δεύτερος στο βρετανικό πρωτάθλημα Formula Ford.

1998: Σημειώνει πέντε νίκες και κατακτά τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα FIA GT.

1999: «Τρέχει» στο Λε Μαν με τη Mercedes AMG. Η ομάδα αποσύρεται από τον αγώνα, όταν αποκαλύπτονται προβλήματα με την αεροδυναμική του αυτοκινήτου.

2000: Τρίτος στο πρωτάθλημα FIA International Formula 3000 με τη Eurobet Arrows.

2001: Σημειώνει τρεις νίκες και κατακτά τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα FIA International Formula 3000. Στη συνέχεια γίνεται οδηγός δοκιμών στη Μπένετον.

2002: Κάνει το ντεμπούτο του στη Φόρμουλα Ενα με τη Μινάρντι. Το ξεκίνημά του είναι ονειρεμένο, καθώς κατακτά την πέμπτη θέση στο πρώτο γκραν πρι της Φόρμουλα Ενα στην καριέρα του. Οι εμφανίσεις του είναι εντυπωσιακές στο υπόλοιπο της σεζόν.

2003: Εδραιώνει τη φήμη του ως ενός από τους ανερχόμενους «αστέρες» στη Φόρμουλα Ενα. Κατακτά την τρίτη θέση της εκκίνησης σε Βραζιλία και Ουγγαρία και «μαζεύει» τους 17 από τους 18 βαθμούς της Τζάγκουαρ. Δέκατος στο πρωτάθλημα οδηγών.

2004: Δύσκολη η τελευταία χρονιά του με την Τζάγκουαρ. Συγκεντρώνει τους 7 από τους 10 βαθμούς της ομάδας. Η καλύτερη στιγμή της σεζόν είναι η δεύτερη θέση στην εκκίνηση για το γκραν πρι της Μαλαισίας. Υπογράφει στη Γουίλιαμς για το 2005.

2005: Η έλλειψη ανταγωνιστικότητας της Γουίλιαμς «πλήττει» την «παρθενική» χρονιά του στη βρετανική ομάδα. «Λάμπει» στα δοκιμαστικά, με παρουσίες στην πρώτη πεντάδα της εκκίνησης σε επτά γκραν πρι, αλλά οι εμφανίσεις του στους αγώνες είναι λιγότερο σταθερές. Η τρίτη θέση στο Μονακό είναι η μοναδική παρουσία του στο βάθρο των νικητών στη διάρκεια της σεζόν.

2006: Υπομένει μία δύσκολη δεύτερη σεζόν με τη Γουίλιαμς. Αφού εγκαταλείπει σε περισσότερους αγώνες σε σχέση με αυτούς στους οποίους τερματίζει, συγκεντρώνει μόλις επτά βαθμούς. Υπογράφει στη Red Bull για το 2007.

2007: Η χαμηλή αξιοπιστία «σημαδεύει» την πρώτη χρονιά του στη Red Bull, καθώς τα συχνά πλασαρίσματά του στην πρώτη δεκάδα των επίσημων δοκιμαστικών σπάνια μεταφράζονται σε βαθμούς. Το καλύτερο αποτέλεσμα της χρονιάς είναι η τρίτη θέση στο Νίρμπουργκρινγκ, ενώ κατακτά τη 12η θέση στους οδηγούς με 10 βαθμούς.

2008: Η έλλειψη ρυθμού στο μονοθέσιο της Red Bull έχει ως αποτέλεσμα η βαθμολόγηση και όχι η άνοδος στο βάθρο να γίνεται ο στόχος του Γουέμπερ, ο οποίος συγκεντρώνει 21 βαθμούς και κατατάσσεται 11ος στους οδηγούς. Εξαιρετικός στα επίσημα δοκιμαστικά, ως συνήθως, χαρίζει στην ομάδα την «παρθενική» παρουσία της στην πρώτη γραμμή της εκκίνησης (στο βρετανικό γκραν πρι). Διατηρεί τη θέση του για το 2009.

2009: Η προετοιμασία του ενόψει της νέας σεζόν δέχεται πλήγμα από κάταγμα στο πόδι, το οποίο υπέστη το χειμώνα, σε ατύχημα με το ποδήλατο, ωστόσο η φόρμα του βελτιώνεται συνεχώς, με αποκορύφωμα την «παρθενική» pole position και νίκη της καριέρας του στη Γερμανία. Οι εγκαταλείψεις σε Ιταλία και Σιγκαπούρη βάζουν τέλος στις ελπίδες του για τον τίτλο, ωστόσο κατακτά άλλη μία νίκη στη Βραζιλία.

2010: Το ξεκίνημά του είναι μέτριο, ωστόσο η εξαιρετικά γρήγορη RB6 του επιτρέπει να πάρει τη νίκη σε Ισπανία, Μονακό, Βρετανία και Ουγγαρία και να «σκαρφαλώσει» στην κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών με την καλοκαιρινή διακοπή. Τελικά χάνει τον τίτλο στο τέλος της σεζόν, λόγω λανθασμένης στρατηγικής, και καταλαμβάνει την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών.