Ο Λιούις Χάμιλτον δήλωσε ότι έχει «πολύ μεγάλο κίνητρο», κατά τη σημερινή (14/2) παρουσίαση του μονοθεσίου της Mercedes για τη νέα σεζόν της Φόρμουλα Ένα, η οποία θα είναι η τελευταία του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή στη γερμανική ομάδα, καθώς το 2025 ο Βρετανός θα «τρέχει» με τη Ferrari.

Η Mercedes κατετάγη δεύτερη στο περσινό πρωτάθλημα κατασκευαστών, ωστόσο τελείωσε τη χρονιά χωρίς νίκη για πρώτη φορά μετά από 11 χρόνια, με τη Red Bull να επικρατεί στα 21 από τα 22 γκραν πρι του 2023 και τον Μαξ Φερστάπεν να πανηγυρίζει τον τρίτο διαδοχικό τίτλο του στους οδηγούς.

Ο 39χρονος Χάμιλτον, ο οποίος υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο συνεργασίας με τη Ferrari, δήλωσε συγκινημένος κατά τη διαδικτυακή παρουσίαση του μονοθεσίου, το οποίο «έγραψε» στη συνέχεια τους πρώτους γύρους του στην πίστα του Σίλβερστοουν, και τόνισε ότι είναι σουρεαλιστική η αίσθηση να αρχίζει την 12η σεζόν του με την ομάδα. «Έχουμε όλοι πολύ μεγάλο κίνητρο για τη χρονιά που βρίσκεται μπροστά μας και θα δώσουμε ό,τι έχουμε στο ταξίδι αυτό» ξεκαθάρισε ο πολύπειρος Βρετανός.

Από την πλευρά του, ο επικεφαλής της ομάδας, Τότο Βολφ, υπογράμμισε πως η -κάποτε κυρίαρχη- Mercedes αντιμετωπίζει μια μεγάλη πρόκληση για να επιστρέψει στην κορυφή. «Ξέρουμε ότι είναι δύσκολο, ξέρουμε ότι έχουμε να ανέβουμε ένα μεγάλο βουνό, επειδή, εάν μια ομάδα είναι μακράν μπροστά όπως ήταν πέρυσι η Red Bull, τα πράγματα δεν είναι εύκολα» εξήγησε ο Αυστριακός και συμπλήρωσε: «Όμως, έχουμε έναν εξαιρετικό συνδυασμό οδηγών, -ελπίζουμε- ένα γρήγορο μονοθέσιο, τους καλύτερους ανθρώπους στο εργοστάσιο που δίνουν τα πάντα, προκειμένου να πετύχουμε, και νομίζω ότι υπάρχουν ορισμένα πολύ καλά συστατικά για να επιστρέψουμε ξανά στην κορυφή».

Το νέο μονοθέσιο της Mercedes, το οποίο φέρει την κωδική ονομασία W15, έχει μια ασημένια «μύτη», σηματοδοτώντας την 90ή επέτειο από το προσωνύμιο «ασημένια βέλη» που αποδόθηκε στα αυτοκίνητα της γερμανικής εταιρείας, συν τα γνώριμα χρώματα των τελευταίων σεζόν (κόκκινο, πράσινο και μαύρο). Ο έτερος «πιλότος» της Mercedes, ο Βρετανός Τζορτζ Ράσελ, δήλωσε ότι απλά θέλει να κάτσει στη θέση του οδηγού, προκειμένου να πάρει μια… γεύση από τη συμπεριφορά και την απόδοση του μονοθεσίου.

Στο μεταξύ, ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Τζέιμς Άλισον, τόνισε πως οι αδυναμίες του περυσινού μονοθεσίου αντιμετωπίστηκαν δίνοντας μεγάλη έμφαση στη βελτίωση του απρόβλεπτου και «απεχθούς» πίσω άξονα, προκειμένου να δίνει μεγαλύτερη… επιβεβαίωση στους οδηγούς. «Στην είσοδο μιας στροφής, όταν πιέζεις δυνατά τα φρένα και στρίβεις, η αίσθηση που δίνει το πίσω μέρος πρέπει να είναι σταθερή σαν βράχος» εξήγησε και συνέχισε: «Και μετά, καθώς φτάνεις προς την κορυφή της στροφής, το μονοθέσιο πρέπει να δίνει σταδιακά την αίσθηση ότι είναι πιο… ευκίνητο και πρόθυμο να στρίψει. Προσπαθήσαμε να το ενσωματώσουμε αυτό στο μονοθέσιο. Αισθάνομαι ότι έχουμε αποδώσει πάνω σε όλα τα πράγματα που είπαμε ότι θέλαμε να κάνουμε. Δεν θα ξέρουμε έως ότου λειτουργήσουμε αληθινά το μονοθέσιο. Όμως, νομίζω ότι μπορούμε να πούμε πως αισθανόμαστε ότι έχουμε δουλέψει καλά».