Το νέο Renault Mégane R.S. αναβαθμίστηκε βάσει της
τελευταίας αιχμής τεχνολογίας για μεγαλύτερη ευελιξία, αποδοτικότητα και
απόλαυση στην οδήγηση. Όλες αυτές οι καινοτομίες εξακολουθούν να βασίζονται στα
σωστά ελαστικά και γι’ αυτό η Bridgestone σχεδίασε και κατασκεύασε εκ νέου όλες
τις πτυχές του Potenza S001 για να ταιριάζει με τον σχεδιασμό του νέου,
δυναμικού, γαλλικού hatch
Μία ειδικά προσαρμοσμένη προσέγγιση ήταν απαραίτητη λοιπόν
για το νέο Renault Mégane R.S. ‘Αυτό είναι ένα πολύ διαφορετικό όχημα,’ εξηγεί
ο Λορέν Χουργκόν, ο οδηγός εξέλιξης της Renault γι’ αυτό το νέο μοντέλο. ‘Έχει
έναν ισχυρότερο κινητήρα και η ανάρτηση καθώς και το σύστημα τετραδιεύθυνσης
έχουν ανακατασκευαστεί. Η Bridgestone σχεδίασε και κατασκεύασε τα ελαστικά
Potenza S001 για να ανταποκριθεί σε αυτές τις προδιαγραφές και να
μεγιστοποιήσει τα οφέλη των παραπάνω καινοτομιών.’
Ως αποκλειστικός παραγωγός των ελαστικών με ζάντα 19”, που
αποτελούν τον βασικό εξοπλισμό του νέου New Renault Mégane R.S., η Bridgestone
θέλησε να δημιουργήσει ένα ελαστικό που θα μπορούσε να αναδείξει κάθε πτυχή της
ισχύος, του ελέγχου και των σπορ επιδόσεων για τα οποία είναι ικανό το όχημα.
‘Το Mégane R.S. είναι ένα δυναμικό hatch με απαιτήσεις. Σε
αυτή τη βάση, σχεδιάσαμε και το Potenza S001. Τοποθετήσαμε φαρδύτερα μπλοκ στο
εξωτερικό του σχεδιασμού του πέλματος για να βελτιώσουμε τον χειρισμό στο
στεγνό και το φρενάρισμα και μικρότερα μπλοκ στο εσωτερικό για τη βελτίωση των
επιδόσεων στο βρεγμένο,’ εξηγεί ο Κριστόφ ντε Βαλρογκέρ, Αντιπρόεδρος Αρχικού
Εξοπλισμού στην Bridgestone Europe. ‘Αυτό βελτίωσε τη γραμμή επαφής για
καλύτερη σύνδεση με την επιφάνεια του δρόμου και καλύτερη σταθερότητα στις
υψηλές ταχύτητες. Επίσης, αύξησε τις πλευρικές δυνάμεις, καθιστώντας πιθανό το
γρήγορο στρίψιμο, όπως πρέπει για ένα δυναμικό hatch.’
Ωστόσο, οι καινοτομίες επεκτάθηκαν και πέρα από τα
γεωμετρικά σχέδια του πέλματος και των αυλακώσεων. Τα ελαστικά κατασκευάζονται
από ένα προηγμένο υλικό και διαθέτουν ενισχυμένο πλευρικό τοίχωμα, αυξάνοντας
την ακαμψία του σκελετού του ελαστικού και βελτιώνοντας την ικανότητα απόκρισης
καθώς και τη δύναμη στις στροφές.
‘Μειώσαμε την
αντίσταση κύλισης, διατηρώντας το Potenza S001 σύμφωνο με τους κανονισμούς του
σήμερα και του αύριο και αποκτήσαμε Ευρωπαϊκή ετικέτα A στην κατηγορία πρόσφυση
στο βρεγμένο,’ εξηγεί ο ντε Βαλρογκέρ. ‘Ο σχεδιασμός και η παραγωγή ελαστικών
στην Ευρώπη για ένα όχημα που κατασκευάζεται στην Ευρώπη μας επέτρεψε να
συνεργαστούμε στενά μαζί σε κάθε βήμα.’