Μηχανή ακρίβειας και προόδου

Σταθερή αξία για το ποδόσφαιρο της Γερμανίας και βασική εκπρόσωπος της χώρας στα διεθνή ραντεβού. Η Μπάγερν Μονάχου έφτασε και μένει ψηλά, απλά γιατί έχει ένα σχέδιο για όλα.

Μια ματιά στην ιστορία του συλλόγου αρκεί για να μας δείξει πως στα πρώτα χρόνια του δεν κυριάρχησε στη χώρα. Με το πέρασμα των ετών, με υιοθέτηση ιδεών και μοντέλου άλλων ευρωπαϊκών συλλόγων σε επιμέρους τομείς, βελτιώθηκε και εξελίχθηκε.

Με την παρουσία ανθρώπων που ξέρουν το ποδόσφαιρο στη διοίκησή της, απλώς εκτοξεύθηκε σε τέτοιο σημείο, που μοιάζει μακρινό όνειρο για τις υπόλοιπες γερμανικές ομάδες να σταθούν ανταγωνιστικά έστω και για 2η συνεχόμενη σεζόν απέναντί της.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

Μετά η δεκαετία του ’60 εξελίχθηκε ως απόλυτη κυρίαρχη του γερμανικού ποδοσφαίρου και στη συνέχεια συνεπής δύναμη της χώρας σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Η Μπάγερν μετρά 29 κατακτήσεις πρωταθλημάτων, περισσότερες από κάθε άλλη ομάδα στη χώρα. Έχει επίσης 19 κύπελλα αλλά και 5 τρόπαια πρωταθλητριών ομάδων Ευρώπης. Προσθέστε 1 κύπελλο ΟΥΕΦΑ και 1 Κύπελλο Κυπελλούχων για να ολοκληρωθεί το παζλ του αγωνιστικού απολογισμού μιας ποδοσφαιρικής μηχανής που τείνει να γίνει σε όλα τα επίπεδα υπόδειγμα για τις υπόλοιπες γερμανικές ομάδες.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΚΕΛΟΣ

Η Μπάγερν ανήκει στην ελίτ του παγκόσμιου ποδοσφαίρου σε ότι αφορά και στο οικονομικό κομμάτι της λειτουργίας της. Μετά την Ρεάλ Μαδρίτης που κατέχει την πρωτιά σε σύμφωνα με την έρευνα της εταιρίας Deloitte, τη Μπαρτσελόνα και τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ που ακολουθούν, η Μπάγερν βρίσκεται στην 4η θέση της ιδιαίτερα σημαντικής σε αυτή την εποχή στατιστικής λίστας με το εμπορικό κομμάτι να είναι εξίσου, αν όχι και σημαντικότερο από το αγωνιστικό.

Η αναγνωρισιμότητα του σήματος, ταυτισμένη προφανώς και με τις αγωνιστικές επιτυχίες προσελκύει διαφημίσεις και σπόνσορες. Ανεβάζει τα έσοδα, συμβάλει στην αρμονική εξέλιξη του κλαμπ.
Μάλιστα η πολιτική των Βαυαρών με ένα σημαντικό μέρος των 70 χιλιάδων εισιτηρίων που τυπώνουν σε κάθε εντός έδρας παιχνίδι να είναι αρκετά φθηνά, επηρεάζει τα κέρδη που είναι χαμηλότερα σε αυτό το κομμάτι σε σχέση με τα κορυφαία κλαμπ της Ευρώπης που αναφέραμε παραπάνω. Πρόκειται όμως για φιλοσοφία της διοίκησης που θεωρεί (σωστά) πως ένα λαϊκό σπορ σαν το ποδόσφαιρο πρέπει να είναι διαθέσιμο για κάθε πορτοφόλι.

ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ

Όπως κάθε σπουδαίος ευρωπαϊκός σύλλογος στις μέρες μας έτσι και η Μπάγερν φροντίζει να επενδύει στο μέλλον. Η δημιουργία εξαιρετικών ακαδημιών και παραγωγή παικτών προφανώς και δεν αναιρεί την μεταγραφική κινητικότητα που για τη Μπάγερν ουδέποτε σταμάτησε. Παρόλα αυτά, παίκτες όπως οι Λαμ, Σβαϊνστάιγκερ, Μίλερ, Αλάμπα, Μπαντστούμπερ ξεκίνησαν από τα τμήματα υποδομής πριν γίνουν βασικά στελέχη του συλλόγου αλλά και της Πρωταθλήτριας Ευρώπης και μετέπειτα κόσμου εθνικής Γερμανίας. 


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.